W ciągu ostatnich pięciu lat, to już piąte podejście do włączenia pomysłu neonowego napisu „Targówek” do budżetu obywatelskiego. Do tej pory, mimo licznych prób, mieszkańcy nie mieli możliwości poparcia tego projektu swoimi głosami. Stwierdza się, że inicjatywa ta ma na celu promocję dzielnicy i odpowiada na oczekiwania lokalnej społeczności.
W przeszłości, pomysły na neonowe napisy typu „Targówek” lub „Love Targówek” były zgłaszane do budżetu obywatelskiego, jednak nigdy nie doczekały się realizacji. Autorzy tych projektów rezygnowali z nich z nieznanych powodów po ich zgłoszeniu.
Projekt Norberta Zielińskiego proponuje ustawienie neonowego napisu „Targówek”, jako symbolu promującego dzielnicę. Koszt montażu wynosić ma około 90 tysięcy złotych. Planowany rozmiar napisu to około 2 metry wysokości oraz 8-12 metrów szerokości. Inspiracją dla tego projektu jest podobny neonowy napis, który można spotkać w Wilanowie.
Nie jest jeszcze dokładnie ustalone, gdzie napis miałby zostać zamontowany. Autor podaje kilka potencjalnych lokalizacji, w tym dwa miejsca przy Radzymińskiej (jedno na skrzyżowaniu z Tużycką a drugie niedaleko ulicy Piotra Skargi), jedno przy Zabranieckiej i skrzyżowaniu z Kijowską, jedno przy rondzie Żaba oraz cztery lokalizacje na terenie Targówku Mieszkaniowego, w pobliżu parku Wiecha (dwa przy ulicy Handlowej i kolejne dwa bliżej ulicy Prałatowskiej).